Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag dat er niet tussen staat? Stel ze gerust aan info@valkvoordeel.nl

FAQ: Frequently Asked Questions

Hoe kan ik de Restaurant ID aanvragen?
U kunt de Restaurant ID aanvragen via onze website: https://www.valkvoordeel.nl/restaurant-id/. Wanneer u al in het bezit van een Valk Loyal account bent kunt u hiermee inloggen en de kaart aanvragen. Wanneer u nog geen Valk Loyal account heeft kunt u zich aanmelden aan de hand van uw e-mailadres.

Met hoeveel personen is de Restaurant ID kaart te gebruiken?
U kunt per gezelschap gebruik maken van de Restaurant ID kaart. Het is niet nodig om per persoon een eigen Restaurant ID kaart in bezit te hebben.

Kan ik de Restaurant ID kaart ook afhalen?
U kunt uw persoonlijke Valk Exclusief Restaurant ID card ook bij alle Valk Exclusief hotels & restaurants afhalen

Ik ben niet in het bezit van een Restaurant ID kaart maar wil wel gebruik maken van de voordelen, kan dat?
Ja, wanneer u in het bezit bent van een Valk Exclusief account. Vind uw persoonlijke ID nummer in uw hotel & restaurant dashboard door in te loggen met uw Valk Account of via de Valk Exclusief app. Wanneer u dit nummer laat zien aan de bediening in het Valk Exclusief restaurant kunt u gebruik maken van de aanbiedingen.

Bij welke hotels kan ik mijn Restaurant ID kaart gebruiken?
U kunt de Restaurant ID kaart gebruiken bij een selecteert aantal Valk Exclusief Hotels & Restaurants. Een overzicht van de deelnemende hotels vind u op onze website: https://www.valkvoordeel.nl/deelnemende-hotels-restaurant-id/

 

Wij maken gebruik van cookies.